בניית דפי נחיתה לעסקים איך ליצור מנגנון שיווקי לעסק שעובד 24/7 ?
מתמחים בבניית דפי נחיתה לעסקים
ב- 5 דק׳ הקרובות תוכלו להבין:
מה זה בכלל דפי נחיתה לעסקים? 3 נק' עיקריות שחובה להכניס לתוך דפי נחיתה לעסקים
מה העלות של דפי נחיתה לעסקים?
ובגדול....
איך ליצור מנגנון שיווקי דיגיטלי לעסק שמזרים לידים 24/7 ועל אוטומט
מה זה דפי נחיתה לעסקים?
דפי נחיתה לעסקים (באנגלית – Landing page) הם עמודי אינטרנט בודדים, לעומת אתרי אינטרנט שלמים שהם בעלי כמה עמודים לפחות כל אחד. תפקידם של דפי נחיתה לעסקים הם להציג ולהציע למבקר בעמוד הצעה שיווקית ספציפית ולאחר מכן להניעו להמשך פעולה של השארת פרטים (ליד – LEAD) או לחלופין לרכישה אוטומטית ישירות מהדף. ולכן דפי נחיתה לעסקים שבנויים נכון הם כלים עוצמתיים ביותר שמשמשים כיום כסוכני מכירות אינטרנטיים אשר מייצרים לעסקים שונים ומגוונים הרבה מכירות.
מה חשוב להכניס לתוך דפי נחיתה לעסקים?
אז קודם כל צריך להבין שיש המון אפשרויות ברשת שבהם תוכלו להיעזר בבניית דף הנחיתה שלכם, מכלים חינמיים ועד שירותי פרימיום בכל מיני סוכנויות דיגיטליות (תריצו חיפוש קצר בגוגל ואתם בכיוון). מה שחשוב לנו להדגיש כאן הוא שבסופו של דבר מה שייקבע אם דף הנחיתה שלכם יהיה טוב, זה כמובן התוצאות 🙂 ובשביל להגיע לתוצאות טובות דרוש לדייק במס׳ נקודות חשובות, שמתוכן 3 הנק׳ העיקריות הן:
1. הצעה טובה – קודם כל חייב(!) לבצע מחקר שוק אודות המתחרים שלכם (זה הוא שלב קריטי בתהליך). במהלך המחקר תוכלו לגלות מה המתחרים שלכם מציעים ללקוחות שלהם ובכך תוכלו להבין בדיוק איך להתבדל עליהם ולייצר לקהל הפוטנציאלי שלכם הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.
2. כתיבה שיווקית (קופירייטינג) – הנק׳ השנייה שחשוב שניגע בה היא הכתיבה השיווקית, זה שיש לכם הצעה מנצחת זה מעולה! אבל (וזה אבל גדול)…. ללא מסר שרשום בצורה משכנעת או מכירתית, הסיכוי למכור אותו או לעניין מישהו בו.. הוא קלוש. וכאן חשוב להכניס לדף שלנו את עקרונות הקופייריטינג הניצחיים, שאיתם יהיה לנו הרבה יותר קל לסחוף ולשכנע!
3. מיתוג עיצובי – מכירים את המשפט ״אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני״ ? יפה! אז גם כאן, בעולם דפי הנחיתה, אם הלקוח הפוטנציאלי ״נוחת״ אצלכם בעמוד, יש לכם 6-7 שניות לכל היותר (!) לסקרן אותו ולגרום לו להמשיך ולגלול למטה, לקרוא ולהתעניין במוצר או השירות שלכם. אם לא הצלחתם, אז סביר להניח שהוא יימהר לצאת מהעמוד ובום הפסדנו עוד מכירה, עוד הזדמנות. ולכן, ברגע שהלקוח הפוטניצאלי ״נוחת״ אצלנו בדף הנחיתה, אנחנו רוצים לייצר אצלו את הרושם הראשוני שגם יסקרן אותו (ע״י המלל השיווקי) וגם ירשים אותו ע״י העיצוב החדשני.
אוקיי, דמיינו עכשיו סיטואציה שבה יש לכם בעתיד הקרוב דף נחיתה מנצח הכולל הצעה שיווקית שווה, שרשומה בצורה משכנעת ומוכרת ובנוסף להכל, דף הנחיתה שלכם נראה פשוט מיליון דולר!
עכשיו בשביל להפוך את דף הנחיתה הזה למנגנון שיווקי דיגיטלי שמזרים לכם לידים חמים 24/7 על אוטומט, צריך להכניס פנימה תנועה של אנשים שמתעניינים במוצר או בשירות שלנו. שימו לב! אם נכניס אנשים שלא מתעניינים בכלל במוצר או בשירות שלנו, אז כמעט בטוח שהדף שלנו לא ימיר ולא יביא לנו מכירות חדשות לעסק. אבל, במידה והדף שלנו בנוי בצורה טובה ונכונה ובנוסף הכנסנו פנימה תנועה של גולשים שמעוניינים דווקא במוצר או בשירות שאנחנו מפרסמים, עכשיו זה הזמן של הדף להפשיל שרוולים ולהתחיל לעשות את העבודה ולהביא מכירות הביתה.
בואו נפשט את הנושא וניקח דוגמא: אם נכניס 1000 אנשים שמעוניינים ברכישת שירותי ניקיון לתוך דף נחיתה שמציע בכלל מכירה של קורס קופירייטיינג, אז לא חשוב כמה השקענו בדף ברמת הקופי, ברמת העיצוב או איזו הצעה שווה אנחנו מציעים… סביר להניח, שהקהל ייברח מהדף תוך פחות מ-6 שניות. בשורה התחתונה, אם נכניס קהל לא רלוונטי לתוך דף נחיתה, לא יהיו לנו מכירות. וגם אם כן, זה כנראה היה נס.
איך יוצרים דף נחיתה לעסק?
כמו שהזכרנו מוקדם יותר, כל אחד יכול לייצר לעצמו דף נחיתה לעסק ויש היום המון אפשרויות שבהם תוכלו להיעזר בבניית דף הנחיתה ברחבי הרשת. מכלים חינמיים, שייתנו לכם את האפשרות לייצר את הדף בעצמכם ועד סוכנויות המתמחות בתחום דפי הנחיתה שהמקצועיות שלהם היא לפרק ולנתח את העסק שלכם ולייצר לכם מנגנון שיווקי שיעבוד על אוטומט ויזרים לכם לקוחות חדשים כל חודש.
מה עלויות המחירים לבניית דפי נחיתה לעסקים?
ברחבי הרשת יש המון אפשרויות, וכמובן הכל תלוי בכם. במידה ואתם מעוניינים לייצר את הדף נחיתה שלכם בעצמכם, קחו בחשבון שתצטרכו לפנות המון זמן, ולעשות מחקר קטן אודות בניית דף נחיתה שבאמת יביא תוצאות ולא סתם ישאב ממכם את כל זמנכם. אם ברצונכםלחסוך את הזמן ולתת למומחים להתעסק בבניית דף נחיתה מנצח, תוכלו לקבל הצעות מחיר מהמון סוכנויות ברחבי הרשת. טווחי המחירים משתנים, תוכלו למצוא דפי נחיתה פשוטים במחירים של מאות שקלים ובנוסף דפי נחיתה יותר מורכבים וחכמים במחירים של אלפי שקלים.
אם נסתכל על דף הנחיתה, ככלי שיווקי שמביא לעסק שלנו מכירות, נוכל להבין שדף נחיתה זה בעצם השקעה ולא הוצאה. מאוד פשוט, ברגע שיצרתם דף נחיתה, או שבנו לכם דף נחיתה והתחלתם לפרסם אותו ולהכניס פנימה תנועה, במידה והדף בנוי נכון, הלידים ואיתם המכירות לא יאחרו להגיע 🙂 עכשיו החישוב הפשוט שאתם צריכים לעשות בראש שלכם הוא:
"כמה מכירות דף הנחיתה שלי צריך לספק לי בכדי להחזיר את ההשקעה על הדף?"
מכירה אחת? שניים? 10 מכירות? בסופו של דבר, אחרי מס' מכירות, הדף יחזיר את עלות הרכישה שלו ומפה כבר העסק מתחיל להרוויח! הדף הוא מכונת מכירות, הוא לא מתעייף, עובד על אוטומט ו-24/7. הוא תמיד ימכור עבורך במידה ותכניס פנימה קהל רלוונטי ולכן דף נחיתה שבנוי בצורה הנכונה היא השקעה מעולה.
FIXE נוסדה לפני כמעט 4 שנים במטרה להעצים ולהגדיל סוכנויות פרסום. ההתמחות של הסוכנות שלנו היא בדפי הנחיתה, כאשר ביום יום שלנו אנחנו מייצרים דפים גם לסוכנויות פרסום דיגיטליות וגם ללקוחות פרטיים דפי נחיתה שפשוט מייצרים מכירות. הדפים שלנו נבנים ע"י נוסחה שגיבשנו ופיתחנו ועובדת כמו שעון שוויצרי.
תהליך בניית דף הנחיתה אצלנו בסוכנות קורה תוך 3 שלבים וע"י 4 אנשי צוות מיומנים למשך 14 ימי עסקים:
1. פגישה ראשונית – פגישה ראשונית מול מנהל הליין, שינהל את כל פרוייקט דף הנחיתה מרגע שהתחלנו ועד שנסיים. בשיחה זו, נרצה להבין את הצורך של בעל העסק, נרצה לייצר תיאום ציפיות נכון ולספק עוד מעט בהירות על תהליך הבנייה עצמו.
2. המראיינת – תפקידה היא לתאם שיחה מול הלקוח המעוניין בדף הנחיתה, לראיין אותו ולהוציא ממנו את כל המידע הכי (!) עסיסי אודות העסק שלו ובנוסף מקבלת ממנו את כל החומרים השיווקיים הקיימים.
3. הקופירייטרים – בשלב השני, אנחנו נכנסים לעבודת המחקר, מתחילים לבדוק את המתחרים, בודקים מה הם מציעים, איך למה וכמה. עם המידע החדש ובשילוב כל המידע שקיבלנו מבעל העסק, אנחנו יוצרים תבנית טקסט שיווקי (קופירייטינג) ראשוני שיהווה בסיס לדף הנחיתה.
4. מעצב ובונה אתרים – שלב שלישי, לאחר כתיבת הטקסט השיווקי (קופירייטינג) אנחנו עוברים לעיצוב ומיתוג הדף, בהתאם כמובן לקו העיצובי של הלקוח. הדף נבנה בפלטפורמת וורדפרס ומעוצב ע"י אלמנטור בתוספת תוכנת הפוטושופ.
לאחר 14 ימי עסקים, נעמיד לכם דף נחיתה מנצח שבשילוב פרסום ממוקד יהפוך למנגנון שיווקי לעסק שלכם שיזרים לכם עבודות 24/7 (גם בזמן שאתם ישנים). לאחר סיום בניית הדף, אנחנו נתלווה אליכם לעוד 30 יום של אופטימיזציה, ימים בהם נבחן את הדף לאחר שהכנסתם אליו קהל ונראה מה אפשר לשפר בכדי לגרום לדף להיות סוכן המכירות הכי טוב שיש לכם.
מעוניינים בעזרה בבניית דף הנחיתה המנצח שלכם?
לייצר מנגנון שיווקי שיזרים לידים על אוטומט 24/7?
אנחנו עושים זאת על בסיס יום יומי ונשמח לתת גם לכם מענה! השאירו עכשיו כאן את הפרטים שלכם ונציג מטעמנו יחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות 1 על 1 בכדי לנתח את העסק שלכם.